#1066 [+]
0
[-]
dodany przez
thek 2010-04-04 19:22
0 komentarzy
Z cyklu:"Co robia programiści gdy się nudzą":
<cichy> u Was też tak nudno w chuj ?
<sesuo> nooo
<nasty> cichy, co tam teraz fajnego kodzisz?
<nasty> :P
<cichy> nasty: nic
<nasty> a co niefajnego
<nasty> ?
<nasty> :P
<cichy> caly czas to samo
<cichy> na pw poszedl screen
<nasty> yhym :)
<nasty> chcesz zebym powiedzial tip of the day? :)
<cichy> w zasadzie 90% dziala
<cichy> teraz jakies pierdoly
<cichy> nom, dajesz
<nasty> jak uzywasz iteracji
<cichy> ale "get a life" juz znam
<nasty> i zwracasz jakas kolekcje
<nasty> to nie robi jakiejs listy list<chuj> costam
<nasty> wypelniasz i zwracasz
<nasty> tylko uzyj typu zwrotnego IEnumerable<Chuj>
<nasty> i yield return
<nasty> wtedy masz cos takiego
<nasty> ze kazdy element zwracany od razu laduje do tego foreach co po nim leci
<nasty> i nie musisz czekac az wszystko sie wypelni :)
<cichy> eh, teraz robie List<WarehouseItemETC> ... :/
<nasty> zrob taki test maly:
<nasty> foreach(T dupa in GetDupas()) Console.Writeline(dupa.name);
<nasty> a GetDupas:
<cichy> z sleepem zapewne :)
<cichy> zeby widziec roznice :)
<nasty> IEnumerable<T> GetDupas() { for(int i = 0; i < 100; i++) { yield return new T { Name = "Dupa#" + i} Thread.Sleep(1000); } }
<nasty> :)
<nasty> no :)
<nasty> to co sekunde bedzie Ci wypisywalo nowa dupe
<nasty> a nie po 100 sekundach 100 dup na raz :)
<cichy> noo... 100 dup na raz jest nie do obrobienia
<cichy> co sekunde to co innego ;D
<nasty> :P
<cichy> łoooo
<cichy> działa! :D
<cichy> zajebiste :D
<nasty> :)